روایتگری مجازی در جوار گلزار شهدای انقلاب مشهد

روایتگری مجازی در جوار گلزار شهدای انقلاب مشهد

روایتگری مجازی در جوار گلزار شهدای انقلاب مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این خبر اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و نبود امکان حضور دلدادگان فرهنگ شهادت در گلزارهای شهدا، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری با مشارکت اعضای شوراهای اجتماعی محلات و فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی ویژه برنامه «مهمان مزار» را از طریق فضای مجازی برگزار می‌کند.
وی افزود: باتوجه به وضعیت فوق‌العاده ای که هم‌اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن قرار داریم، بستر برگزاری برنامه‌های مناسبتی به صورت مجازی فراهم شد و برنامه مهمان مزار در راستای تجلیل از مقام شهدا برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این ویژه برنامه، عرض ارادت آحاد مردم به شهدا و همچنین معرفی گلزارهای شهدای سطح شهر مشهد است.
دانایی بیان کرد: ویژه برنامه «مهمان مزار» در گلزار شهدای انقلاب واقع در بوستان آلاله پنجشنبه ۶ آذر ساعت ۱۴:۳۰ به صورت زنده از صفحه اینستاگرام فصل پایداری به آدرس Faslepayfari پخش می‌شود.
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این برنامه «سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» مدیرکل بنیاد هابیلیان به ایراد سخن خواهد پرداخت و «امیر عارف» نیز مرثیه‌سرای این مراسم خواهد بود.
گفتنی است که این برنامه با هدف هویت بخشی به محلات و برجسته کردن خانواده شهدا به منظور تجلیل از مقام آنان و پاسداشت یاد و خاطره آنان برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات