تذکر به واحدهای صنفی متخلف در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳

تذکر به واحدهای صنفی متخلف در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: همکاران فعال در قرارگاه عملیاتی از آغاز محدودیت ها، با حضور در سطح منطقه ضمن اطلاع رسانی عمومی نسبت به تذکرات لسانی و ارشادی اقدام و در صورت عدم توجه معدود اصنافی که خود را ملزم به رعایت این محدودیت ها نمی دانند با هماهنگی عوامل انتظامی نسبت به تعطیلی محل اقدام می گردد.

وی افزود: البته بر اساس زحمات بی وقفه ی اکیپ های قرارگاه عملیاتی منطقه و نمایندگان تلاشگر نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بهداشت که مجدانه و پا به پای همکاران شهرداری در راستای اجرای دقیق محدودیت های ستاد ملی کرونا از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند، قریب به اتفاق مردم فهیم با نهایت همکاری، از آغاز محدودیت ها، نسبت به تعطیلی مغازه ها در این بخش از شهر تبریز اقدام می کنند.

شهردار منطقه ۳ تاکید کرد: روزانه نزدیک به ۳۰۰ واحد صنفی تذکر داده می شود که اکثر آنها اقدام به تعطیلی محل کسب و کار خود می کنند.

داود طالب نژاد تصریح کرد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، جلوگیری از تجمع مردم در مکان‌های شلوغ و دورهمی های خانوادگی است، که در این خصوص اکیپ های صوتی سیار در منطقه با پخش پیام های مختلف از شهروندان درخواست می شود از تردد های غیر ضروری خودداری کنند.

وی همچنین از ضدعفونی کردن معابر و مبلمان شهری به صورت روزانه خبرداد و افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا باکس ها و زیر باکس ها و همچنین ماشین های حمل  باله به صورت مستمر شستشو و ضدعفونی می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات