پلمب۹۰ واحد صنفی در جنوب غرب تبریز

پلمب۹۰ واحد صنفی در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: ۹۰ واحد متخلف و بی توجه به پروتکل های ستاد مقابله با شیوع کرونا در جنوب غرب تبریز با پیگیری های اکیپ نظارتی ستاد مقابله با شروع کرونا در شهرداری منطقه هفت پلمپ شدند.

وی با اشاره به جدیت قرارگاه ستاد عملیاتی شهرداری منطقه هفت تبریز، گفت: این تعداد واحد پلمپ شده در مقایسه با دیگر مناطق بسیار کمتر بوده و این مهم حکایت از نهایت همکاری شهروندان و اصناف این بخش از تبریز دارد.

سلیمی در این میان ضمن قدردانی از همکاری تمامی ساکنان جنوب غرب تبریز گفت: شهروندان و ساکنان این منطقه به رغم مشکلات اقتصادی که با وجود محدودیت های کرونایی بر خانواده ها تحمیل می شود اما مسئولانه پروتکل ها بهداشتی و الزامات ستاد کرونا را اجرا کرده و برای گذر از این بحران، خادمان این شهر را همراهی می کنند.

سلیمی در ادامه سخنان خود یادآو شد: طبق مصوبات و دستورالعمل ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و یا بعد از ساعت شش عصر همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند، بعد از چندبار اخطار اقدام به پلمپ انها می شود.

وی با بیان اینکه تبریز در وضعیت بحرانی شیوع و ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد، اظهار داشت: مقرارت وضع شده برای حفظ سلامت و جان تمام شهروندان بوده و با رعایت آنها می توان شرایط را کنترل و به عادی تری برگرداند، از این رو این مهم نیازمند همکاری تمامی شهروندان و اصناف است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات