مدیرعامل آبفای گیلان: 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود در حال اجراست

مدیرعامل آبفای گیلان: 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود در حال اجراست


با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود اجرا می شود

مدیرعامل آبفای گیلان: 13 پروژه عمرانی در شهرستان لنگرود در حال اجراست

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت با حضور در جلسه فرمانداری لنگرود که به منظور بررسی پروژه های عمرانی شهرستان، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد از اجرای 13 پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اعلام این خبر افزود: در شهرستان لنگرود 99.94 درصد جمعیت شهری و 85 درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند و از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه 96 روستای شهرستان لنگرود تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار دارند اظهار داشت: رینگ آبرسانی لنگرود بعنوان مهمترین پروژه شهرستان در حال اجراست که با تکمیل این پروژه و ادامه لوله گذاری به سمت چاف و چمخاله، شاهد پایداری، در تأمین آب شرب مورد نیاز اهالی این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین افزود: با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، سهمیه تأمین آب شهرستان لنگرود از محل این تصفیه خانه افزایش خواهد یافت و نسبت به خاموشی چاه های منطقه اقدام خواهد شد.

مهندس حسینی در ادامه یادآور شد: براساس آئین نامه عملیاتی، نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب، ضمن ایجاد کدورت در شبکه و همچنین تضییع حقوق شهروندان، مغایر قوانین ابلاغی می باشد و بر این اساس باید نسبت به قطع و جمع آوری انشعاب اقدام نمود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه های فاضلاب لنگرود، نسبت به تکمیل پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر اقدام و مشکلات این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات