خدمات نظافتی شهر به صورت ۲۴ساعته فعال است

خدمات نظافتی شهر به صورت ۲۴ساعته فعال است

به گزارش شهریار، علیرضا اصغری در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» گفت: قسمت‌های مختلف سازمان مدیریت پسماند اعم از تنظیف شهری، جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر، سایت توزین و انتقال پسماندها، مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و کارخانه کمپوست به هیچ وجه تعطیل نشده و بدون لحظه‌ای درنگ به فعالیت‌های خود ادامه داده‌اند.

وی در خصوص جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی نیز متذکر شد: طبق روال گذشته خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با ۱۳۷ تماس می‌گیرند و خودوی ویژه‌ای که جهت حمل و انتقال پسماندهای کرونایی در نظر گرفته شده است در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به جمع آوری این پسماندها می‌کند.

او با یاد کردن از پاکبانان خدوم و زحمتکش در این برنامه اظهار داشت: پاکبانان در کنار کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس هستند ولی هیچ وقت نامی از ایشان برده نمی‌شود اما این مردان بزرگ بدون اندکی ادعا همچنان به تمیزی و نظافت شهر مشغول هستند و حتی در این شرایط ویژه نیز جایگاه تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور را حفظ کرده‌اند.

اصغری در خصوص بحث امنیت جانی پاکبانان نیز گفت: این عزیزان با نظارت‌های مستمر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسائل ایمنی را رعایت می‌کنند اما شهروندان نیز باید با رعایت سرعت مجاز در رانندگی و جلوگیری از ریخته شدن زباله‌ها در خیابان‌ها در حفظ امنیت جان پاکبانان سهیم باشند و به وظیفه شهروندی خود عمل کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص پروژه مرکز دفن تبریز نیز یاد آور شد: این طرح برای توسعه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و تصفیه خانه شیرابه است و چنانچه مطلع هستید ما از سال‌ها پیش مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و تصفیه خانه شیرابه داشتیم و این پروژه در جهت توسعه مرکز دفن و تصفیه خانه شیرابه است که بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور محسوب می‌شود و تا این لحظه حدودا ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

او با بیان اینکه از تمامی شهروندان خواستاریم تا با حفظ نظافت شهری و رعایت مسائلی همچون نگذاشتن زباله‌های خود بر روی صندوق عقب خودرو کمک حال پاکبانان باشند افزود: من دست تمامی پاکبانان را که بدون هیچ ادعایی شبانه روز برای تمیزی و بهداشت شهر فعالیت می‌کنند را می‌بوسم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات