دیدار رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با مدیرعامل شرکت...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،سرهنگ داود مرسلی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی زنجان با مهندس اسماعیل افشاری مدیرعامل این شرکت دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه گفتگو کرد.

سرهنگ مرسلی در این دیدار،به خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت:در این مرکز از طریق پلیس فتا،بحث مقابله با حملات سایبری آموزش داده می شود که همه این آموزشها به روز و مورد تائید ناجا می باشد .

وی با تاکید برقابلیت همکاری  در حفاظت فیزیکی و خدمات سخت افزاری از سوی این نیرو،عنوان داشت:طبق مصوبه شورای عالی کشور،باید کلیه ادارات در راستای تقویت حفاظت فیزیکی از ظرفیت بسیج و سایر ارگانهای نظامی و انتظامی استفاده نمایند .

مهندس اکبر باقری،سرپرست دفتر حراست و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت در این جلسه به بازدید مشترک معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از سد تهم طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت:با توجه به اهمیت تامین آب شرب شهر زنجان توسط این سد و وجود زیرساختهای مهم در پایین دست آن، جهت تامین امنیت کامل این سد نیاز به نیروهای مسلح پلیس انتظامی در این منطقه داریم که امیدواریم با مساعدت و همراهی بیش از پیش پلیس انتظامی، مرتفع گردد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان نیز با تشریح وضعیت منابع آبی استان ، اظهارداشت:برداشت های بی رویه در سنوات گذشته و کاهش نزولات جوی،افت شدید آبخوان ها را به دنبال داشته است  و منجر به افت 71 سانتی متری سطح سفره های آب زیرزمینی در دشت های ممنوعه استان شده است .

افشاری، تصریح کرد: در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی،سعی در انسداد چاههای غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت چاههای مجاز داریم، که در این زمینه همراهی نیروی انتظامی ،عامل بسیار مهم و موثری است .

وی، با تاکید به نقش بازدارندگی پلیس، خدمات نیروی انتظامی را در حفاظت فیزیکی سد تهم، بسیار مهم و تاثیر گذار دانست .

وی انعقاد قرارداد یا تفاهم نامه فی مابین را در حفاظت فیزیکی از سد تهم و همکاری در انسداد چاههای غیرمجاز را عامل موثر در  پیشبرد اهداف شرکت بیان نمود تا با گسترش دامنه همکاری بتوانیم از منابع آب استان حفاظت و حراست نماییم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات