تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آبان ماه
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 464 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 782 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، یک هزار و 682 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به شهرداری منطقه دو و سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات