تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آبان ماه

تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در آبان ماه

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 464 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 782  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.


براساس این گزارش، یک هزار و 682  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.


بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به شهرداری منطقه دو  و سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات