ارائه مدارك به ادارات برق پايتخت، غيرحضوري است

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ شهروندان تهراني براي ارائه مدارك قانوني مورد نياز به منظور ثبت و پيشبرد خدمات درخواستي خود در حوزه برق، نيازي به مراجعه به هيچ يك از مناطق برق ندارند.
مسعود عزيزي؛ معاون فروش و خدمات مشتركين اين شركت با اعلام اين مطلب، گفت: به دنبال برنامه ريزي هاي انجام شده و تلاش هاي گسترده همكارانمان در راستاي توسعه خدمات الكترونيكي، حتي ارائه مدارك نيز از اين پس به صورت صد درصد غيرحضوري خواهد بود و مشتركان وشهروندان تهراني براي ارائه مستندات قانوني مورد نياز درخواست هاي خود، نياز به خروج از منزل يا محل كار و مراجعه به ادارات برق، ندارند.
وي افزود: شهروندان تهراني مي توانند با نصب نرم افزار "برق من" كه توسط شركت توانير و به منظور ارايه خدمات به مشتركان برق در كل كشور طراحي شده است، تمامي خدمات مورد نياز خود را به صورت غيرحضوري دريافت كرده و از امكانات متنوع آن بهره مند شوند.
"عزيزي" ادامه داد: شهروندان تهراني در هنگام ثبت درخواست و به منظور ارائه مدارك، كافي است با مطالعه راهنماي مربوطه كه در وب سايت اين شركت درج شده است، اقدام به تهيه تصوير مدارك قانوني مورد نياز اعم از كارت ملي، سند، جواز و ... مطابق با نوع درخواست، كرده و اين تصاوير را در طي مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه، بارگذاري كنند.
معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ خاطرنشان كرد: در صورت هرگونه نقص در مدارك، موضوع به صورت تلفني توسط كارشناسان اين شركت به متقاضي، اطلاع رساني شده و امكان اصلاح و ارسال مجدد مدارك در مراحل بعدي وجود دارد.
وي همچنين از بسيج همگاني نيروهاي اين شركت به منظور ارائه خدماتي شايسته و كم نظير به هموطنان به ويژه با توجه به شيوع بيماري كرونا خبر داد و اضافه كرد: صحت سنجي مدارك ارائه شده از طريق مطابقت تصاوير با اصل مدارك و با مراجعه حضوري كارشناسان اين شركت به نشاني متقاضي انجام مي شود و چنين فرايندي در روند خدمات اداري، امري كم نظير است.
"عزيزي" همچنين از امكان رويت اينترنتي مراحل درخواست با شماره پيگيري داده شده و اطلاع رساني مرحله به مرحله روند پيشرفت تقاضاهاي ثبت شده به متقاضيان از طريق پيامك و همچنين ارائه شماره درخواست كارشناس پاسخگو در هر مرحله به عنوان يكي ديگر از ويژگي هاي ميزخدمت الكترونيك اين شركت نام برد و تاكيد كرد: شماره تلفن 1521 در روزها و ساعات اداري پاسخگوي سوالات احتمالي مشتركان و شهروندان تهراني است و در حال حاضر نيز با وجود تعطيلات اعمال شده به منظور جلوگيري از انتشار بيماري كرونا، ترتيبي اتخاد شده است تا ضمن رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، پاسخگويي و راهنمايي تلفني مشتركان نيز به شيوه اي شايسته انجام شود تا كوچكترين خللي در خدمت رساني به مردم فهيم پايتخت رخ ندهد.
شايان ذكر است: ثبت الكترونيكي تمامي درخواست هاي مشتركان در حوزه برق پايتخت از طريق وب سايت شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ به نشاني www.tbtb.ir و يا نرم افزار "برق من" كه از همين وب سايت و يا "كافه بازار" و همچنين play store قابل دريافت و نصب است، امكان پذير است.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات