افزایش 4 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی در  ...

افزایش 4 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی در ...

افزایش 4 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی در لایحه اصلاح بودجه سال 99 شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی با اشاره به لایحه اصلاح بودجه شهرداری مشهد که در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر درحال بررسی است، اظهارکرد: بودجه عمرانی شهرداری امسال به دلایل مختلف و متعدد افزایش چشمگیری داشته است.

وی در تشریح علل این افزایش گفت: یکی از مهترین علت‌ها، تاکید مدیریت شهری مشهد برای اتمام پروژه‌های عمرانی سطح شهر تا پایان دوره است؛ بویژه پروژ‌ه‌هایی که طی 3 سال اخیر عملیات اجرایی آن آغاز شده و به مردم وعده اتمام آن را داده‌ایم.

ریاضی با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات شهرها، پروژه‌های عمرانی است که عملات ساخت آنها، سال‌ها به طول می‌انجامد، افزود: تمام سعی ما بر این بوده که پروژه‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم و شهروندان بتوانند از ثمرات آن بهره ببرند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزایش بودجه عمرانی سال 99 در لایحه اصلاح بودجه را حدود 4هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تورم و همچنین افزوده شدن چند پروژه عمرانی جدید برای شهر از دیگر عواملی هستند که سبب شده امسال اصلاح بودجه کم‌سابقه‌ای را شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات