سرعت بالای پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در شرایط  ...

سرعت بالای پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در شرایط ...

سرعت بالای پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در شرایط سخت، سرد و کرونایی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب اظهارکرد: پروژه تقاطع ابوطالب باعث می‌شود تداخل ترافیکی بین محلات، از ترافیک تندرو صدمتری جدا شود که نقش زیادی را درکاهش تصادفات و افزایش سرعت عبور و مرور خودروها خواهد داشت.

نوروزی ادامه داد: تغییراتی که در تکنولوژی اجرا ایجاد شده، باعث شده که این پل هیچ محدودیت ترافیکی به غیر از چندساعت عملیات تیرگذاری در مسیر رفت و آمد مردم ایجاد نکند و کسی شاهد ترافیک سنگین به دلیل فعالیت پروژه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه تیرهای تقاطع غیرهمسطح ابوطالب به صورت پیش ساخته آماده می شوند سرعت کار بالا است و عملا نیاز به بسته شدن مسیر نبود که ما در پروژه های مشابه ۴۵ روز شاهد مسدود کردن مسیر بودیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری در پل های اجرا شده با استفاده از تکنولوژی و شیوه های مختلف اجرا پروژه با حداقل مزاحمت برای شهروندان و مشکل ترافیکی به نتیجه برسذ.

نوروزی در پایان گفت: سرعت فعالیت‌های عمرانی در پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در شرایط سخت، سرد و کرونایی بسیار مطلوب و بالا است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات