شهردار یزد در اجلاس بین...

شهردار شهر جهانی یزد و نایب رئیس شورای اسلامی شهر صبح امروز سیزدهم آذر ماه در اجلاس بین المللی اقتصادی آلماتی قزاقستان شرکت نمودند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – صبح امروز پنجشنبه سیزدهم آذر ماه جمال الدین عزیزی شهردار، سید حسین آزادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و شیشه بری نماینده اتاق بازرگانی یزد در اجلاس بین المللی اقتصادی آلماتی که به میزبانی شهردار آلماتی به عنوان پایتخت سابق و بزرگترین شهر قزاقستان به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت نمودند.

در این اجلاس که شهرداران شهرهای بزرگ مسکو، کازان، تفلیس، تاشکند و تنی چند از مقامات قزاقستان از جمله وزیر ارتباطات آن کشور نیز حضور داشتند، موضوع چالش های همه گیری بیماری کرونا در منطقه و چشم اندازهای پیش روی شهرها و اقتصادهای در حال ظهور بررسی گردید.

شایان ذکر است پیشنهاد خواهرخواندگی یزد و آلماتی قبلاً به آن شهر ارائه شد که با هماهنگی سفارت کشورمان در قزاقستان و بنا به موافقت طرف مقابل، از شهردار یزد برای شرکت در این اجلاس به عنوان مقدمه روابط دوجانبه دعوت بعمل آمد.

همچنین موضوع خواهرخواندگی با شهر بزرگ آلماتی در دستور کار شهرداری یزد قرار دارد و پس از هماهنگی های لازم، وبینار دوجانبه در جهت توسعه روابط بین دو شهر و همین طور دو شهر نیز برنامه ریزی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات