پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن‌هم دانشجویانی که پیرو خطّ امام بودند .

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)


شانزدهم آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده‌اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند .

16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و درگذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند. بدون شک، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیروبرکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر و مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور است، را ارج نهاده و امید آن داریم كه جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه‌ی ایران اسلامی موفق بوده و با ياري خداوند منان دربرداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوازده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات