دانش‌آموزان کاشانی همیار آتش‌نشانان می‌شوند

دانش‌آموزان کاشانی همیار آتش‌نشانان می‌شوند

محمد علی پیراسته خاطرنشان کرد: طبق این توافق ، محتوای آموزش های عمومی ایمنی و آتش نشانی جهت مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی با هماهنگی کارشناسان اداره آموزش پرورش برنامه ریزی و آموزش داده می شود.

▫️پیراسته اضافه کرد: با عنایت به اهمیت آموزش اصول ایمنی به کودکان در راستای پیش گیری از بروز خطرات وکاهش خسارات و با توجه به عدم امکان آموزش حضوری به خاطر شیوع بیماری کرونا مقرر شد در مرحله اول تا زمان رفع بیماری وبازگشایی مجدد مدارس، آموزش ها به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی صورت پذیرد.

▫️مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی عنوان کرد: محتواهای آموزشی  با اولویت مقاطع ابتدائی در قالب کلیپ های کوتاه و ساده تهیه و از طریق اداره آموزش وپرورش در اختیار مدیران و معلمین مدارس قرار می گیرد تا به عنوان زنگ ایمنی و درس آزاد در سر فصل آموزشی دانش آموزان در برنامه درسی هفتگی قرار گرفته و تدریس گردد.

▫️وی یادآور شد: پس از آموزش های ارائه شده، مسابقاتی  به منظور ارزیابی دانش آموزان برگزار و به  برترین‌های مسابقه جوایزی توسط سازمان آتش نشانی کاشان اهدا می شود.

▫️پیراسته در پایان متذکر شد: امیدواریم با همکاری معلمین و والدین، شاهد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه باشیم.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات