برقراری ارتباط مستقیم ۳۳۰۰ شهروند با ۷۰ مدیر شهری از طریق تلفن ۱۳۷

برقراری ارتباط مستقیم ۳۳۰۰ شهروند با ۷۰ مدیر شهری از طریق تلفن ۱۳۷

برقراری ارتباط مستقیم ۳۳۰۰ شهروند با ۷۰ مدیر شهری از طریق تلفن ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: یکی از رسالت های اصلی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برقراری ارتباط مستقیم و دوسویه میان شهروندان و مدیران شهری می باشد که در طول ۲۴ سال گذشته، برای تحقق این هدف از طرق مختلف کوشیده است.
وی ادامه داد: ملاقات مردمی مدیران شهری نیز از دیرباز، به مدت چند ساعت و یا چند روز در هفته، برای پیگیری و حل مشکلات شهروندان به صورت بی واسطه در حال برگزاری است.
رمضانی فرخد گفت: در سال جاری، به واسطه شیوع ویروس کرونا و بدلیل اینکه ملاقات حضوری مدیران شهری با شهروندان بدلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تحت تاثیر قرار گرفته بود، لذا در پی تحقق اهداف هوشمندسازی و شهروندمداری که سرلوحه کار این دوره مدیریت شهری است، طرح نهضت پاسخگویی جهت برقراری و پررنگ نمودن ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران شهری از طریق تلفن سه رقمی ۱۳۷ برنامه ریزی و اجرا شد.
استقبال ۱۶ هزار نفری شهروندان مشهدی از طرح نهضت پاسخگویی ۱۳۷
رمضانی فرخد اضافه کرد: با اجرای این طرح، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان ها، مدیران کل و ...، بر اساس برنامه زمانبندی از قبل تعیین شده که به مردم اطلاع رسانی می شد، در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ حضور یافته و به صورت مستقیم، پاسخگوی تماس ها، درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان بودند.
وی این نکته را هم خاطرنشان کرد که علاوه بر ۳ هزار و ۲۹۶ شهروندی که با اجرای این طرح در ۸ ماهه نخست سال ۹۹، موفق به برقراری ارتباط مستقیم با مدیران شهری در زمان مقرر شده اند، بیش از ۱۶ هزار نفر نیز از ابتدای سال جاری تا کنون برای اطلاع از زمان حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی و شرکت در طرح نهضت پاسخگویی، با تلفن سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و به صورت آنی، در لحظه تماس، راهنمایی شده اند.
رمضانی فرخد با تاکید بر اینکه توسعه کمی و کیفی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می تواند بهترین امکان را برای برقراری ملاقات مردمی مدیران شهری به صورت تلفنی، اینترنتی و مجازی برقرار کند، ابراز امیدواری کرد که وجود این مرکز همانگونه که در ۲۴ سال گذشته، برقرار کننده ارتباط دو سویه میان شهروندان و مدیریت شهری بوده است، در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز بتواند باعث ایجاد ارتباطی مستمر، مفید و بدون دغدغه میان شهروندان و مدیران شهری گشته و رفت و آمدهای غیر ضروری و در نتیجه ترافیک و آلودگی هوای شهر را بکاهد.
لازم به ذکر است در ۸ ماهه نخست سال جاری و با اجرای طرح نهضت پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مدیران شهری و شهروندان توانسته اند ۵۶۰ هزار ثانیه با یکدیگر مکالمه داشته و ملاقات مجازی و تلفنی برگزار کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات