گردش فرآیندهای شهرداری قزوین الکترونیکی می شوند
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین، اسفندیاری گفت: این روزها با همه گیری ویروس کرونا یکی از دغدغههای اساسی شهروندان و کارکنان شهرداری، انجام برخی از امورات و روالهای اداری به صورت حضوری و روش سنتی است که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با شناسایی این روالها، نیاز شهروندان و کارکنان، اقدام به تحلیل این نیازها و شروع به الکترونیکی نمودن آنها کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از روالهای درون شهرداری قزوین مانند دریافت تعهد حقوقی و ضمانت و درخواست مرخصی روزانه، استعلاجی، استحقاقی، دورکاری و ...به سفارش معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی به منظور حفظ سلامت کارکنان بصورت الکترونیکی درآمده است و این سازمان در حال بررسی فرآیندهای مورد نیاز شهروندان و ظرفیت الکترونیکی کردن آنها است تا شهروندان در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در شهرداری قادر به دریافت خدمات خود باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات