مجریان ذیصلاح؛ از شاخص های هوش تجاری در صنعت ساختمان

مجریان ذیصلاح؛ از شاخص های هوش تجاری در صنعت ساختمان


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، مجریان ذیصلاح را یکی از شاخص های هوش تجاری در صنعت ساختمان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس کمال دویده گفت: صنعت ساختمان با مقادیر بزرگی از حجم اطلاعات و منابع مورد استفاده در پروژه های خود مواجه است که هر لحظه نیز با ادامه پروژه های جاری سطح کشور به این مقادیر اضافه می شود. از سوی دیگر، وجود افراد و سازمانهای صاحب صلاحیت در این صنعت و توجه به مدیریت یکپارچه و همه جانبه نگر اجزای این صنعت، لزوم استفاده از راهکارهای نوین تصمیم سازی، تصمیم گیری و پشتیبانی تصمیم را محرز ساخته است.

مهندس کمال دویده افزود: علاوه بر این، تجزیه و تحلیل، همواره نقش اساسی در این صنعت بمانند سایر صنایع، ایفا میکند. تحلیل های پیشرفته و حجم اطلاعات زیاد، در حال یافتن نقش خود در این حوزه هستند.

عضو شورای مرکزی ساختمان کشور در ادامه بیان داشت : یکی از شاخص های دارای اهمیت هوش تجاری در صنعت ساختمان ، به کارگیری مجریان ذی صلاح ، افراد دارای صلاحیت حرفه ای و … است.

دویده اظهارداشت: استفاده از توان علمی و فنی جامعه مهندسی در صنعت ساختمان ، ارتقا و تضمین حداکثری کیفیت ، کاهش هزینه های غیرضروری ساخت ، ایمن سازی ، رعایت آخرین استانداردها را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد : دستگاه های دخیل در این صنعت باید توجهی ویژه ، با در نظر داشتن رویکردهای مهندسی به صنعت ساختمان به عنوان سرمایه ملی را همواره مد نظر داشته ، و در راستای حفاظت از این سرمایه عظیم ، همراه و همیار سازمان نظام مهندسی نظام مهندسی ساختمان باشند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات