ارتقاء خدمات الکترونیک در گرو مشارکت شهروندان رقم می خورد/نقش مکانیزه کردن اموردر ارتقاء سلامت اداری
قائم مقام شهردار ارومیه گفت: ارائه بهتر خدمات الکترونیک شهرداری و ارتقاء آن در گرو مشارکت شهروندان رقم می خورد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست صبح امروز با حضور در برنامه رادیویی شهریمیز با بیان اینکه خدمات غیرحضوری والکترونیک در شهرداری ارومیه تحقق یافته است، عنوان کرد: کاهش تردد شهروندان، ارتقاء کیفیت خدمات، به حداقل رساندن خطاهای انسانی و تخلفات احتمالی، تسهیل در نظارت مدیران بر فرایند امور اداری و رصد آنلاین امورات از جمله اهداف ارائه خدمات بصورت الکترونیک است .
وی با بیان اینکه خدمات شهرداری ارومیه بدلیل پیشگیری ازشیوع کرونا بصورت غیر حضوری انجام می شود، بیان کرد: در جهت تسهیل در انجام خدمات و رفاه شهروندی و پیشگیری از شیوع کرونا و تحقق شهر هوشمند خدمات شهرداری برای شهروندان بصورت الکترونیک انجام می شود که شهروندان می تواند با مراجعه به سایت به نشانی https://khedmat.urmia.ir/ از این خدمات بهرمند شوند.
عدل دوست با اشاره به سلامت اداری، گفت: شفافیت و مکانیزه کردن سیستم اداری در ارتقاء سلامت اداری نقش اساسی را ایفا می کنند.
وی با اشاره به اجرای سامانه شهروند سپاری در شهرداری ارومیه، اظهار کرد: به حداقل رساندن مراجعات مردم به شهرداری به ویژه در ایام کرونا ، تسهیل در روند فرایندهای اداری از جملات اهداف عمده راه اندازی سامانه شهروند سپاری است.
قائم مقام شهردار ارومیه با بیان اینکه سامانه شهروندسپاری در مناطق 1و 5 راه اندازی شده است، ادامه داد: در فاز اول اجرای طرح استعلامات بانک و نقل و انتقال های املاک غیرحضوری و الکترونیکی شده است که این دو امور بیشترین مراجعه مردمی را بعد از درخواست ها برای اخذ پروانه ساخت به خود اختصاص داده است .
وی با بیان اینکه سامانه شهروندسپاری درسایر مناطق شهری ارومیه نیز راه اندازی می شود، اظهار کرد: طی دو هفته گذشته از اجرای طرح شهروند سپاری، 4 هزار و 50 عدد گواهی پاسخ استعلام بانک ها و دفاتر ارایه شده است .
قائم مقام شهردار ارومیه گفت: امید است روزی شاهد ارایه خدمات الکترونیک بیشتر به شهروندان باشیم اما ارائه بهتر خدمات الکترونیک شهرداری و ارتقاء آن در گرو مشارکت شهروندان رقم می خورد.
نظرات