بررسی طرح رود پارک و راه اندازی بازارآب اولویت دستگاههای...

بررسی طرح رود پارک و راه اندازی بازارآب اولویت دستگاههای...

نماینده مردم تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی از امور منابع آب شهرستان تربت حیدریه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در این بازدید مهدی طلعتی مدیر امور منابع آب شهرستان تربت حیدریه با ارائه گزراشی از عملکرد این امور به تشریح  و تبیین وضعیت  فعلی منابع آبی شهرستان های تربت حیدریه،زاوه و مه ولات پرداخت .
بر اساس این گزارش محسن زنگنه نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات به همراه هیات همراه از قسمت های مختلف اداری امور آب شهرستان  از جمله اتاق مانیتورینگ کنتورهای هوشمند چاه ها بازدید و باروش کارکرد کنتور های هوشمند وطریقه مانیتورینگ کنتور توسط کارشناس کنتورهای هوشمند  آشنا شد.
زنگه دراین بازدیدخواستار استفاده  از ظرفیت و پتانسیل تحقیقات و پژوهشهای علمی دانشگاهی در خصوص تامین و بهره برداری از منابع ابی این شهرستان شد و گفت: لازمه توسعه  اقتصادی در بخش های کشاورزی و صنعت استفاده از نخبگان است.
شایان ذکر است  دکتر زنگنه در این جلسه به بررسی مشکلات تامین آب بخش صنعت و کشاورزی و بررسی طرح رود پارک شصت دره و لزوم  راه اندازی بازار آب و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در حوزه آب از جمله اداره جهاد کشاورزی ومحیط زیست و منابع طبیعی و امور منابع آب  پرداخت و راهنمایی های لازم را در خصوص افزایش سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهروندان ارائه داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات