تولید 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد

تولید 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در کهگیلویه و بویراحمد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: سالانه 455 کیلووات ساعت برق خورشیدی در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و بهمئی تولید و در اختیار مشترکان برق خانگی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از 41 نیروگاه برق خورشیدی فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد 10 نیروگاه آن با سرمایه گذاری مددجویان کمیته امداد امام (ره) است، اظهارداشت: 31 نیروگاه دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین نیروگاه های فعال خورشیدی تولید برق در این استان مربوط به شهرستان بویراحمد با 30 نیروگاه و کمترین نیروگاه فعال مربوط به شهرستان گچساران با یک نیروگاه است.

راهزادی از انعقاد قرارداد شرکت توانیر و خرید مستقیم برق از این نیروگاهها خبرداد و خاطرنشان کرد: 11 دستگاه اجرایی و شرکت خدمات رسان در این استان اقدام به نصب نیروگاه های خورشیدی کرده اند.

وی تولید نیروگاه های برق نصب شده از سوی برخی ادارات و شرکت های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود 950 کیلووات ساعت عنوان و یادآورشد: تولید این نیروگاه ها برای مصرف برق موردنیاز خود این دستگاه ها و شرکت های خدماتی به کار می رود.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات