افزایش ۵۳ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه سه
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ طی ۸ ماه امسال اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا ابتدای آذر ماه بیش از ۲۰۴۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه سه ثبت شده است .
وی افزود: از مجموع پیامهای دریافتی ۱۸۸۳ پیام پیگیری و انجام شده و مابقی نیز در دست اقدام است .
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: روند کار سامانه ۱۳۷ بدین صورت بوده که فرآیند پیگیری موضوع مورد نظر را به اطلاع شهروندان رسانده و بازخورد عملکرد دریافت میکند .
عصارزاده خاطرنشان کرد: در مجموع به طور میانگین میزان رضایتمندی از عملکرد ۱۳۷ در منطقه سه شهرداری قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته و شهرداری کل بیش از ۵۳ درصد افزایش یافته است .
وی عنوان کرد: بیشترین میزان رضایتمندی مربوط به ناحیه مهدیه با ۷۵ درصد بوده، ناحیه مینودر ۶۰ درصد و حوزه عمرانی منطقه سه ۵۵ درصد نسبت به میانگین کل و سال گذشته افزایش یافته است .
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: کسب رضایت شهروندان از اولویتهای شهرداری بوده که در این مسیر تمام نواحی و سازمانها باید تعامل مطلوبی با شهروندان ایجاد کرده و در راستای تحقق اهداف تلاش کنند
انتهای پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات