افزایش ۵۳ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه سه

افزایش ۵۳ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه سه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ طی ۸ ماه امسال اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا ابتدای آذر ماه بیش از ۲۰۴۰ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه سه ثبت شده است .

وی افزود: از مجموع پیام‌های دریافتی ۱۸۸۳ پیام پیگیری و انجام شده و مابقی نیز در دست اقدام است .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین تصریح کرد: روند کار سامانه ۱۳۷ بدین صورت بوده که فرآیند پیگیری موضوع مورد نظر را به اطلاع شهروندان رسانده و بازخورد عملکرد دریافت می‌کند .

عصارزاده خاطرنشان کرد: در مجموع به طور میانگین میزان رضایتمندی از عملکرد ۱۳۷ در منطقه سه شهرداری قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته و شهرداری کل بیش از ۵۳ درصد افزایش یافته است .

وی عنوان کرد: بیشترین میزان رضایتمندی مربوط به ناحیه مهدیه با ۷۵ درصد بوده، ناحیه مینودر ۶۰ درصد و حوزه عمرانی منطقه سه ۵۵ درصد نسبت به میانگین کل و سال گذشته افزایش یافته است .

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: کسب رضایت شهروندان از اولویت‌های شهرداری بوده که در این مسیر تمام نواحی و سازمان‌ها باید تعامل مطلوبی با شهروندان ایجاد کرده و در راستای تحقق اهداف تلاش کنند

انتهای پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات