راه‌اندازی میزخدمت الکترونیک برای ارائه خدمات غیرحضوری در برق منطقه‌ای یزد/  تشریح خدمات رسانی الکترونیکی در شرکت برق منطقه‌ای یزد

راه‌اندازی میزخدمت الکترونیک برای ارائه خدمات غیرحضوری در برق منطقه‌ای یزد/ تشریح خدمات رسانی الکترونیکی در شرکت برق منطقه‌ای یزد

مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از راه‌اندازی میزخدمت الکترونیک برای ارائه ۳۷ خدمت غیر حضوری در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سیدمحمدحسین غیاثی مدیر دفتر فناوری اطلاعات این شرکت، شیوع گسترده و نگران کننده بیماری کرونا در سطح جامعه و نیاز به ارتباط با ذینفعان شرکت از طریق پورتال الکترونیکی را از دلایل ایجاد میز خدمت الکترونیکی در این شرکت دانست و افزود: بر اساس ابلاغیه‌های شرکت توانیر، بستر ارتباط با ذینفعان شرکت از طریق میز خدمت الکترونیکی ایجاد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ذینفعان شرکت شامل متقاضیان و مشترکین بزرگ صنعتی، ارباب رجوع، پیمانکاران و کارمندان هستند؛ ضمن ایجاد میزخدمت الکترونیک با ۳۷ خدمت غیرحضوری ضروری، اغلب خدماتی که نیاز به امکان ارتباطی دارند نیز اضافه شده است.

غیاثی در مورد نحوه ارتباط متقاضیان با شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خاطر نشان کرد: درگاه ارتباطی الکترونیک شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با آدرس www. yrec. co. ir بوده و کاربران می‌توانند از این طریق علاوه بر ارتباط با میز خدمت، از دیگر سامانه‌ها از جمله سامانه ثبت شکایات (سمات) سامانه استعلام حریم و سامانه مناقصات و مزایده‌ها نیز استفاده کرده و با دریافت کد پیگیری، از وضعیت درخواست خود آگاه شوند.

مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در تشریح ویژگی‌های کاربردی نرم‌افزار میزخدمت خاطر نشان کرد: قابل استفاده بودن در بستر اینترنت از طریق رایانه و تلفن همراه و ورود کاربران از طریق شماره تماس، ارائه کد رهگیری به کاربر، امکان پیگیری وضعیت درخواست از طریق کد رهگیری و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت درخواست از طریق پیامک برخی از ویژگی‌های کاربردی سامانه میزخدمت الکترونیکی در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد است.

همچنین وجود کارتابل برای کارشناسان مرتبط خدمات داخل سازمان و امکان برقراری ارتباط با سیستم‌های درون سازمانی از طریق وب سرویس، تطبیق با استاندارد‌های ابلاغی دولت و سازمان اداری استخدامی و دارا بودن گواهینامه امنیتی از آزمایشگاه‌های امنیت نرم‌افزار نیز از دیگر ویژگی‌های کابردی میزخدمت الکترونیک در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بوده که از طریق آدرس egov. yrec. co. ir قابل دسترسی خواهد بود.

غیاثی با اشاره به اینکه در میز خدمت الکترونیک به ازای هر خدمت یک فرم نظرسنجی برای سنجش رضایت کاربران ایجاد شده است افزود: مراجعین می‌توانند نظرات خود را برای بهبود خدمات در فرم مربوطه اعمال کرده و در راستای تکمیل و بهبود این سامانه به ما یاری دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سایت اینترنتی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، درگاه ارتباط با خارج از سازمان محسوب می‌شود، در این سایت بستری ایجاد شده تا کلیه اخبار، اطلاعات و نیاز‌های ذینفعان از این طریق قابل انتشار بوده و واحد‌های داخلی سازمان نیز بتوانند بنا بر نیاز خود از این پورتال استفاده کنند که سایت خبری دفتر روابط عمومی و سایت آمار و اطلاعات نمونه‌هایی از این بستر هستند.

مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از راه‌اندازی میزخدمت الکترونیک برای ارائه ۳۷ خدمت غیر حضوری در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سیدمحمدحسین غیاثی مدیر دفتر فناوری اطلاعات این شرکت، شیوع گسترده و نگران کننده بیماری کرونا در سطح جامعه و نیاز به ارتباط با ذینفعان شرکت از طریق پورتال الکترونیکی را از دلایل ایجاد میز خدمت الکترونیکی در این شرکت دانست و افزود: بر اساس ابلاغیه‌های شرکت توانیر، بستر ارتباط با ذینفعان شرکت از طریق میز خدمت الکترونیکی ایجاد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ذینفعان شرکت شامل متقاضیان و مشترکین بزرگ صنعتی، ارباب رجوع، پیمانکاران و کارمندان هستند؛ ضمن ایجاد میزخدمت الکترونیک با ۳۷ خدمت غیرحضوری ضروری، اغلب خدماتی که نیاز به امکان ارتباطی دارند نیز اضافه شده است.

غیاثی در مورد نحوه ارتباط متقاضیان با شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خاطر نشان کرد: درگاه ارتباطی الکترونیک شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با آدرس www. yrec. co. ir بوده و کاربران می‌توانند از این طریق علاوه بر ارتباط با میز خدمت، از دیگر سامانه‌ها از جمله سامانه ثبت شکایات (سمات) سامانه استعلام حریم و سامانه مناقصات و مزایده‌ها نیز استفاده کرده و با دریافت کد پیگیری، از وضعیت درخواست خود آگاه شوند.

مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در تشریح ویژگی‌های کاربردی نرم‌افزار میزخدمت خاطر نشان کرد: قابل استفاده بودن در بستر اینترنت از طریق رایانه و تلفن همراه و ورود کاربران از طریق شماره تماس، ارائه کد رهگیری به کاربر، امکان پیگیری وضعیت درخواست از طریق کد رهگیری و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت درخواست از طریق پیامک برخی از ویژگی‌های کاربردی سامانه میزخدمت الکترونیکی در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد است.

همچنین وجود کارتابل برای کارشناسان مرتبط خدمات داخل سازمان و امکان برقراری ارتباط با سیستم‌های درون سازمانی از طریق وب سرویس، تطبیق با استاندارد‌های ابلاغی دولت و سازمان اداری استخدامی و دارا بودن گواهینامه امنیتی از آزمایشگاه‌های امنیت نرم‌افزار نیز از دیگر ویژگی‌های کابردی میزخدمت الکترونیک در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بوده که از طریق آدرس egov. yrec. co. ir قابل دسترسی خواهد بود.

غیاثی با اشاره به اینکه در میز خدمت الکترونیک به ازای هر خدمت یک فرم نظرسنجی برای سنجش رضایت کاربران ایجاد شده است افزود: مراجعین می‌توانند نظرات خود را برای بهبود خدمات در فرم مربوطه اعمال کرده و در راستای تکمیل و بهبود این سامانه به ما یاری دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سایت اینترنتی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، درگاه ارتباط با خارج از سازمان محسوب می‌شود، در این سایت بستری ایجاد شده تا کلیه اخبار، اطلاعات و نیاز‌های ذینفعان از این طریق قابل انتشار بوده و واحد‌های داخلی سازمان نیز بتوانند بنا بر نیاز خود از این پورتال استفاده کنند که سایت خبری دفتر روابط عمومی و سایت آمار و اطلاعات نمونه‌هایی از این بستر هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای یزد

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای یزد

    شرکت برق منطقه ای یزد

    شرکت برق منطقه ای یزد یک شرکت در شهر یزد می باشد

      نظرات