اصلاح مصرف چهار هزار و ۴۴۰ روشنایی معابر در استان کهگیلویه و بویراحمد

اصلاح مصرف چهار هزار و ۴۴۰ روشنایی معابر در استان کهگیلویه و بویراحمد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و مدیریت مصرف برق در چهار هزار و ۴۴۰ روشنایی معابر بلوارهای اصلی شهرهای ۲۰ گانه این استان خبرداد.

داود راهزادی به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اصلاح و مدیریت مصرف روشنایی معابر بلوارهای شهرهای این استان شاهد یک و ۲ دهم مگاوات صرفه جویی برق بودیم.

او افزود: برای جلوگیری از قطعی خطوط گاز خانگی مجبور هستیم با اجرای مانورهای مختلف در حوزه برق صرفه جویی نموده تا نیروگاه های تولیدی برق که با گاز فعالیت می کنند با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تمام مشترکین خانگی خواست در مصرف گاز و برق در فصل سرما مدیریت های کاهش مصرف کنند.

راهزادی از مشارکت ۵۷ دستگاه نقلیه سبک و سنگین و ۱۵۰ نیروی انسانی به مدت ۲ روز برای صرفه جویی یک و ۲ دهم مگاواتی روشنایی معابر در بلوارهای شهرهای ۲۰ گانه استان خبرداد.

او گفت: در این روزها شاهد افزایش چشمگیر مصرف گاز مشترکان خانگی بوده که این روند سبب ایجاد مشکلاتی در نیروگاه های تولید برق شده است.

۲۷۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته که مصرف برق این مشترکین در پیک برق امسال از مرز ۵۴۰ مگاوات گذشته است. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات