کمک نقدی ۱۹ میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت

کمک نقدی ۱۹ میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت


فاطمه عطوف در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک تصریح کرد: برای هریک از این اقلام، شناسنامه‌ای در اداره سمن‌ها و خیرین تنظیم شد.

▫️وی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را اجرای پنهان ارتقای سلامت اجتماعی جامعه خواند و یادآور شد: حدود ۵۰ سمن در کاشان در حیطه‌های مختلف فعال هستند که برخی از آنها به صورت مستقیم و غیرمستقیم با حوزه سلامت ارتباط و همکاری دارند.

▫️عطوف افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون سمن‌ها اعم از کانون‌های فرهنگی، هیئات مذهبی، تشکل‌های محیط زیستی و… اقدام به فعالیت‌های مختلفی مثل تولید اقلام حفاظت فردی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و دیگر فعالیت‌های نوعدوستانه پرداخته‌اند.

▫️وی تکریم و تبجیل از خانواده‌های کادر درمان به صورت مراجعه حضوری به درب منازل را از فعالیت‌های جالب توجه یکی از مؤسسات خیریه دانست و گفت: در این میان پویشی دانشجویی به همراه اعضای هیئت علمی تشکیل شد و با روحیه ‌فزایی یاری‌گر سربازان سلامت و پرستاران شد.

▫️عطوف در پایان از شهروندان علاقه‌مند به فعالیت در امور خیریه خواست با مراجع به اداره سمن‌ها و خیرین دانشگاه علوم پزشکی ضمن آشنایی با فعالیت‌های این مرکز در امور خیرخواهانه بهداشت و سلامت سهیم شوند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات