انسداد آخرین چاه غیرمجاز شهرستان سلسله در استان لرستان

آخرین چاه غیر مجاز شهرستان سلسله در استان لرستان مسدود شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای لرستان، داریوش «حسن نژاد» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به همت مدیر و کارکنان اداره منابع آب شهرستان سلسله آخرین چاه غیر مجاز شهرستان پر شد، گفت: در حال حاضر هیچ چاه غیر مجازی در این شهرستان وجود ندارد و سلسله شهر بدون چاه غیر مجاز است .
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۲۲ حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان سلسله پر شده است، عنوان کرد: طرح احیا و تعادل بخشی با هدف جبران کسری مخازن و جلوگیری از افت آبخوان های زیرزمینی مشتمل بر ۱۵ پروژه است که ۱۱ پروژه آن توسط وزارت نیرو، سه پروژه توسط وزارت جهاد کشاورزی و یک پروژه بوسیله سازمان زمین شناسی تدوین و در کل کشور در حال اجرا است .
وی ادامه داد: از مهمترین پروژه‌های طرح می‌توان به ایجاد گروه های گشت و بازرسی، انسداد چاه های غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت چاه های مجاز، نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نام برد .
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیر، کارکنان و نیروهای گشت و بازرسی اداره منابع آب سلسله، از مردم استان خواست هرگونه حفاری و برداشت غیر مجاز را جهت برخورد با متخلفان به ادارات منابع آب شهرستان‌ها گزارش کنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات