دعوت به مشارکت برای کمک به افراد نیازمند

دعوت به مشارکت برای کمک به افراد نیازمند

دعوت به مشارکت برای کمک به افراد نیازمند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود در خصوص وضعیت اقتصادی موجود می نویسد؛ من به فراخور وظیفه ام مدام در حال سرکشی در مناطق مختلف شهر هستم . با مردم صحبت می کنم، حرف های آنان را می شنوم و اوضاع زندگی آنان را مشاهده می کنم. بحران کرونا و فشارهای اقتصادی، فشار زیادی بر دهک های پایین درآمدی وارد می کند و زندگی آدم های زیادی را تحت الشعاع قرار داده است که در این زمینه باید کاری انجام داد.
انصافا من و همکارانم در شهرداری مشهد در این مدت تلاش کرده ایم، کارهایی که در اختیارمان بود را انجام دهیم که از جمله آن این بود که طی سه مرحله، سه مصوبه از شورای شهر گرفته شد که با بخشودگی اجاره های املاک متعلق به شهرداری و توزیع ۶۲ هزار بسته معیشتی به اقشار مرتبط با مدیریت شهری مانند دست فروش های روزبازارها، شب بازارها و غرفه داران و ... کمک کنیم که اعضای شورا نیز حمایت خوبی داشتند.
از دیگر اقدامات انجام شده می توان به متشکل کردن خیرین در قالب ستاد خیرین شهریار اشاره کرد که با همراهی شورا به ویژه اقای حسینی پویا شکل گرفت و کارهای خوبی همچون کمک به هشت هزار دانش آموز نیازمند، جذامیان، کمک به بنیاد کودک و... در حال انجام است. این کارها سازمانی بود اما یک نکته هم از جنبه فردی به ذهنم رسید که موضوع صحبت من در این پست اینستاگرامی است.
با مشاهده مردم، بسیاری از خانواده های کم درآمد را خواهید دید که درگیر موضوعاتی از جمله حساب های تسویه نشده دفتری خود با سوپر مارکت ها، قبض های آب و برق و... پرداخت نشده و یا اجاره های معوق با مبالغ کم که زندگی را برای این دسته از همشهریان واقعا تلخ کرده، مواجه می شویم.
به ذهنم رسید حالا که در آستانه ایام فاطمیه هستیم و بعضا مردم بابت این ایام هزینه هایی را متقبل می شوند، از شما خواهش کنم این هزینه ها را اگر مایل هستید به یک حساب بانکی واریز کنید تا مجموع ان را در اختیار یک گروه تحقیق حرفه ای از خدام حضرت رضا (ع) که قبلا این کار رو بخوبی انجام داده اند، قرار دهیم و آن ها با مراجعه به مناطق کم برخوردار، تا حدی که ممکن است، گرهی از کار همشهریان باز کنند.
قبول دارم که قدم بزرگی نیست اما وظیفه خود می دانم این کار را تا ۲۸دی انجام دهن و به صورت منظم گزارشی را ارائه کنم و بعد از اتمام کار، هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده و گزارش آن را خدمت همشریان تقدیم کنیم.
مهم نیست عدد واریزی چقدر باشد، مهم مشارکت شما در این کار خیر و ضروری است. می شود حال بد خیلی از همشهریان را با رقم های هرچند ناچیز برای یک مدت کوتاه هم که شده، خوب کرد. توکل بر خدا و امید به همت شما.
راه های مشارکت شما عزیزان به نام محمدرضا کلایی
شماره حساب:
۱۰۰۱۰۰۰۰۵۷۳۳۰
شبا:
IR۶۲۶۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰۰۰۵۷۳۳۰
شماره کارت:
۵۰۴۷۰۶۱۰۶۹۷۴۴۵۷۷

حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات