وزارت نیرو با همه تحریم های ظالمانه و غیرانسانی و تمام...

وزارت نیرو با همه تحریم های ظالمانه و غیرانسانی و تمام...

وزیر محترم نیرو در نشستی مجازی، با ارتباط تصویری، با حضور تمام استانداران و مدیران صنعت آب و برق کشور از کوشش های استانداران و مدیران عامل صنعت آب و برق کشور در اجرای موفق پویش ملی الف.ب. ایران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی مراسم قدردانی از زحمات استانداران و مدیران عامل شرکت های آب، برق و آبفا با سخنرانی وزیر نیرو برگزار شد .

در خراسان رضوی نیز این برنامه با حضور استاندار محترم، جناب مهندس معتمدیان، و معاونت محترم استاندار در امور عمرانی، جناب مهندس میرجعفریان، و مدیران عامل شرکت های آب، برق و آب و فاضلاب مشهد و استان در راستای پویش ملی الف.ب.ایران و رونمایی از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها برگزار شد.

در این مراسم محمد علایی رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان طی سخنانی با تقدیر از استاندار محترم، معاونت های محترم استاندار و فرمانداران بزرگوار استان لوح تقدیر وزیر محترم نیرو را به آقای استاندار اهدا کرد. سپس استاندار محترم لوح های تقدیر مدیران محترم عامل صنعت آب و برق استان، آقایان مهندس ریاحی، مدیرعامل شرکت تولید برق استان، رمضانی، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان مشهد، ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب مشهد، علوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و علایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، را به نمایندگی از وزیر محترم نیرو به آنها اهدا نمود.

در استان خراسان رضوی در اجرای پویش الف.ب.ایران در سال گذشته و امسال ۱۷ طرح بزرگ با اعتبار بیش از ۷ هزار میلیارد ریال برای مهار آب ها و تامین و توزیع آب شرب و بهداشت شهرها و روستاها، کشاورزی و صنعت و خدمات، ساخت شبکه های جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه فاضلاب و تامین و توزیع برق مورد نیاز استان به بهره برداری رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

منبع خبر

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات