حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی

حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی


حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی

حضور معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای گیلان در سامانه 122 و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در سامانه 122 پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ رضا سبحانی امروز در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط با مردم گفت و گو کرد و به مشکلات آنان پاسخ داد.

بیشترین تماس های امروز در خصوص قبوض آب بهاء ، قرائت کنتور، فروش انشعاب، شکستگی و ترمیم خطوط بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و پرهیز از مراجعات غیرضروری، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات