زمینه های توسعه بازارچه میرزاکوچک رشت فراهم شد

زمینه های توسعه بازارچه میرزاکوچک رشت فراهم شد

زمینه های توسعه بازارچه میرزاکوچک رشت فراهم شد
.
در جریان بازدید عضو شورای اسلامی شهر رشت، مدیران سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهری شهرداری رشت و رئیس اداره گاز شهرستان رشت زمینه های توسعه و بهبود وضعیت بازارچه میوه و تره بار میرزاکوچک رشت فراهم شد.
در این برنامه بازدید محمدحسن عاقل منش با تاکید بر اینکه بازارچه میرزاکوچک نخستین بازارچه ای بوده که توسط شهرداری در رشت ایجاد گردیده است، گفت: هم اکنون این بازارچه 300 غرفه دارد که
می توان آن را بزرگترین بازارچه رشت دانست.
وی با اشاره به اینکه بازارچه میرزاکوچک در سال 1372 به همت شهرداری رشت افتتاح شده افزود: در سالهای اخیر از نظر بصری و ساخت سردر ورودی بازارچه به وسیله سازمان ساماندهی مشاغل شهری اقدام شده و مرمت به عمل آمده است.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت از حضور مهندس منصف رئیس اداره گاز شهرستان رشت در این برنامه بازدید قدردانی کرد و گفت: اعضای هیات امنای این بازارچه و کسبه آن خواستار رفع مشکل شبکه گذاری گاز برای غرفه ها هستند.
عاقل منش همچنین وعده داد که تکمیل نمازخانه بازارچه را پیگیری کند و هماهنگی های لازم با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای دیوارنگاری و نقاشی آن را به عمل آورد و با توجه به وجود بستر مناسب برای فعالیت گروه موزیک در جهت استقرار این گروه در بازارچه در زمانهایی از روز به منظور جلب نظر شهروندان و ایجاد فضای شاداب اقدام شود.
این عضو شورای اسلامی شهر رشت تاکید نمود: توجه به مشکلات اساسی و زیربنایی این بازارچه از موضوعات مهمی است که متولیان شهری باید به آن توجه داشته باشند و یکی از درخواستهای ما پیگیری این مسائل به وسیله مدیریت شهری است.
گفتنی است در این برنامه بازدید، مهندس منصف هم قول مساعد برای بررسی مساله گازرسانی به غرفه ها و یاسر محجوب معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی قول پیگیری این موضوع را داد.
مساله ای دیگر که هیات امنا و کسبه بازارچه میرزاکوچک رشت مطرح کردند فعالیت گسترده دستفروشان در محدوده این بازارچه بود که آنها تاکید میکردند فعالیت بیش از حد دستفروشان در خیابان سردارجنگل و پیرسرا از رونق بازارچه کاسته است.
در پایان عاقل منش از خدمات کسبه بازارچه میرزا کوچک به شهروندان رشت تشکر کرد و به ویژه از فعالیت موثر آنها در شبهای منتهی به شب یلدا با ارائه میوه و تربار با قیمتهای مناسب قدردانی نمود و تاکید کرد که موارد مطرح شده را تا حصول نتیجه کامل پیگیری میکند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات