بارش برف شبانه تمامی اکیپ‌های زمستانی تبریز را پای کار کشاند

بارش برف شبانه تمامی اکیپ‌های زمستانی تبریز را پای کار کشاند

به گزارش شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: از ساعات اولیه بارش برف شبانه و تا صبح امروز، اکیپ های زمستانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تمام امکانات و تجهیزات با استقرار در معابر شهر اقدام به یخ زدایی، برف روبی و بازگشایی معابر شهر کردند.

وی با اشاره به محلول پاشی و برف روبی معابر توسط اکیپ های زمستانی  افزود: توجه به آماده باش تمامی نیروها و در اثر تلاش و حضور موثر این نیروها مشکل و گره خاصی در عبور و مرور در داخل شهر بوجود نیامد.

قربانیان با توصیه اکید به شهروندان جهت عدم  تردد غیرضروری در معابر شهر در مواقع بارش برف، اظهار داشت: عدم حضور وسایط نقلیه و کاهش تردد در معابر شهر باعث خواهد شد تا خدمت رسانی نیروهای خدمات شهری و بازگشایی معابر در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد و علاوه بر آن شاهد تصادفات ناشی از بارش برف و لغزندگی نیز نباشیم.

وی در پایان سخنانش با  اشاره به حضور اکیب های زمستانی خدمات شهری در نقاط شهر و آماده باش کامل این نیروها اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان و استفاده از لاستیک مناسب در مواقع برف و یخ بندان قطعا مانع از ایجاد مشکلات احتمالی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات