پاسخگویی به ۴۸۰۰ شهروند در میز خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز

پاسخگویی به ۴۸۰۰ شهروند در میز خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: شهروندان طی این مدت بیشترین مراجعات خود را برای پیگیری مطالبات و درخواست های خود در حوزه های شهرسازی و مالی اداری داشتند که همکاران بدون وقفه و تعطیلی در جریان امور خود پاسخگوی شهروندان بوده اند.

وی با اشاره به پیگیری شهروندان در حوزه شهرسازی اظهار داشت: در حوزه شهرسازی مراجعات شهروندان در واحدهای اجرای احکام، ماده ۱۰۰، تخلف یابی و پروانه و پایانکار بوده که بیشترین پروانه صادر شده در آبان ماه و بیشترین پرونده رسیدگی شده در حوزه های ماده ۱۰۰، اجرای احکام و تخلف یابی در آذر ماه بوده است.

سلیمی مراجعات مردمی در حوزه مالی و اداری را نیز در حوزه های درآمد، نوسازی، مشاغل، مالی و املاک عنوان کرد.

وی بیشترین پرونده بررسی شده در حوزه در آمد را در آذر ماه عنوان کرد و افزود: واحد نوسازی نیز با ۹۰ پرونده بیشترین پرونده را در مردادماه داشته، واحدهای مشاغل و امور اداری نیز بیشترین پرونده های رسیدگی شده را در شهریور ماه و املاک در آذر ماه داشته اند.

شهردار منطقه همچنین تعداد مراجعات را در پاییز بیشتر فصل های دیگر عنوان کرد و افزود: از شهریور ماه میزان مراجعات به شهرداری برای پیگیری مطالبات در این منطقه افزایش پیدا کرده است و به طور میانگین تعداد مراجعات به میز خدمت به صورت ماهانه بیش از ۶۰۰ نفر بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات