پاسخگویی به ۴۸۰۰ شهروند در میز خدمت شهرداری منطقه ۷ تبریز
به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی در تشریح این خبر گفت: شهروندان طی این مدت بیشترین مراجعات خود را برای پیگیری مطالبات و درخواست های خود در حوزه های شهرسازی و مالی اداری داشتند که همکاران بدون وقفه و تعطیلی در جریان امور خود پاسخگوی شهروندان بوده اند.
وی با اشاره به پیگیری شهروندان در حوزه شهرسازی اظهار داشت: در حوزه شهرسازی مراجعات شهروندان در واحدهای اجرای احکام، ماده ۱۰۰، تخلف یابی و پروانه و پایانکار بوده که بیشترین پروانه صادر شده در آبان ماه و بیشترین پرونده رسیدگی شده در حوزه های ماده ۱۰۰، اجرای احکام و تخلف یابی در آذر ماه بوده است.
سلیمی مراجعات مردمی در حوزه مالی و اداری را نیز در حوزه های درآمد، نوسازی، مشاغل، مالی و املاک عنوان کرد.
وی بیشترین پرونده بررسی شده در حوزه در آمد را در آذر ماه عنوان کرد و افزود: واحد نوسازی نیز با ۹۰ پرونده بیشترین پرونده را در مردادماه داشته، واحدهای مشاغل و امور اداری نیز بیشترین پرونده های رسیدگی شده را در شهریور ماه و املاک در آذر ماه داشته اند.
شهردار منطقه همچنین تعداد مراجعات را در پاییز بیشتر فصل های دیگر عنوان کرد و افزود: از شهریور ماه میزان مراجعات به شهرداری برای پیگیری مطالبات در این منطقه افزایش پیدا کرده است و به طور میانگین تعداد مراجعات به میز خدمت به صورت ماهانه بیش از ۶۰۰ نفر بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز
نظرات