نظارت بر پارکینگ های عمومی شخصی، متولی ندارد / استقبال ۴ هزار شهروند  ...

نظارت بر پارکینگ های عمومی شخصی، متولی ندارد / استقبال ۴ هزار شهروند ...

نظارت بر پارکینگ های عمومی شخصی، متولی ندارد / استقبال ۴ هزار شهروند از طرح خوداظهاری پارک حاشیه ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی اسدی در نهضت پاسخگویی به تماس های مردمی۱۳۷، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهروندان در خصوص عدم نظارت بر پارکینگ های عمومی شخصی است که متاسفانه این حوزه هنوز متولی مشخصی ندارد.

وی افزود: برای رفع این مشکل، آیین نامه ای تنظیم شده است تا پس از تصویب شورای اسلامی شهر و تایید در فرمانداری، نظارت بر پارکینگ های عمومی شخصی و خصوصی نیز توسط این شرکت انجام شود، البته ما نمی خواهیم در کار اتحادیه مربوطه دخالت کنیم بلکه هدفمان ایجاد زیرساخت ها، نظارت بر روش های دریافت پول، تعرفه پارکینگ ها بوده و آماده ایم نرم افزار پارکینگی را به صورت رایگان در اختیار همه پارکینگ ها قرار دهیم.

اسدی با اشاره به اینکه طرح خوداظهاری برای اولین بار در کشور در مشهد اجرایی شد که نیاز به فرهنگسازی دارد، بیان کرد: خوشبختانه طرح خوداظهاری با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است و استفاده روزانه ۱۳۰ نفر در حال حاضر به روزانه حدود ۴۰۰ نفر رسیده است، تا کنون چهار هزار نفر از این طرح استفاده کرده اند که برای ما رقم قابل قبولی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۹۹ معبر مصوب تحت پوشش شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی داریم که ۱۱۴ معبر به صورت دائم در حال بهره برداری بوده و سایر معابر نیز در ایام پیک و بنا به شرایط، بهره برداری می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات