223 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسید

223 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسید

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر اظهار داشت: تعامل مناسب و استماع پیشنهادات و انتقادات شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی میدیران این منطقه بوده است.

وی افزود: در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن با شهروندان و مراجعه کنندگان رفتار شده و نیازهای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

این مسوول گفت: براساس همین سیاست، چهار روش حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 تدارک دیده شده تا بدین وسیله شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.

فدایی فر اضافه کرد: با توجه به آمار به ثبت رسیده در آذر ماه امسال در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین 223 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: از این تعداد 39 مورد مراجعه حضوری، 19 مورد به صورت مکاتبه ای، 80 مورد به صورت تلفنی و 85 مورد هم از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی در سطح استان قزوین همچنان توصیه می شود تا شهروندان از مراجعه حضوری خودداری کرده و به روش های غیر حضوری ارتباط بگیرند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات