یخ زدایی معابر و کناره‌های خیابان‌های سطح منطقه ۳

یخ زدایی معابر و کناره‌های خیابان‌های سطح منطقه ۳

به گزارش شهریار، از سوی حوزه خدمات شهری منطقه ۳ و توسط نیروهای نواحی سه گانه این حوزه، عملیات برف روبی و یخ زدائی معابر اصلی و فرعی و همچنین کناره های خیابانها و جداول همچنان تداوم دارد.

نیروهای خدمات شهری این شهرداری به منظور تردد بدون حادثه شهروندان همچنین در حال پاکسازی پل های روگذر، عابرگذر واقع در سطح حوزه از حیث برف و یخ می باشند و برای تسهیل رفت و آمد عابرین پیاده، اقدام به برف روبی پیاده روها کرده اند.

معاونت خدمات‌ شهری شهرداری منطقه ۳ تبریز همچنین برای سهولت تردد وسایل نقلیه عمومی، درحال پاکسازی کناره های خیابان ها  و جداول و تداوم نمک پاشی در مسیرهای فرعی حوزه این منطقه است.

علی دهقانی با اعلام این خبر افزود: از سوی نیروهای خدماتی شهرداری منطقه ۳ روگذر ابوریحان پاکسازی و یخ زدایی شد.


وی افزود: علاوه بر جمع آوری برف های دپو شده در مسیرهای اصلی و فرعی، روگذر ابوریحان نیز پاکسازی و یخ زدایی  شد.

دهقانی با تاکید بر پاکسازی و برف روبی و یخ زدایی مکان های با اهمیتی چون زیرگذرها و روگذرها تصریح کرد: طی روزهای گذشته با برف روبی محلات، یخ زدایی و پاکسازی روگذر ابوریحان نیز انجام شد.

وی از پاکسازی اکثر کوچه ها در نواحی  سه گانه خبر داد و افزود: به دلیل قرارگرفتن اکثر ادارات در حوزه منطقه ۳  پاکسازی و یخ زدایی معابر اصلی و فرعی از اهمیت خاصی برخوردار است و تا کنون اکثر معابر فرعی و اصلی یخ زدایی و پاکسازی شده اند.


دهقانی با قدردانی از مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه های فرعی خاطرنشان کرد: شهروندان با بالابردن آستانه تحمل و همیاری با کارکنان شهرداری می توانند نقش بسزایی در تسریع بخشی عملیات پاکسازی مسیرهای و کوجه های فرعی داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات