گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان

گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان


به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه 122 این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد.

گفتگوی بر خط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با مردم استان

به مناسبت سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز با حضور در سامانه 122 این شرکت، به صورت بر خط و تلفنی با مردم استان صحبت و مشکلاتشان را پیگیری کرد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ سید محسن حسینی که از ساعت 12:30 الی 13:30 به تماس های مردمی پاسخ داد، ضمن گرامیداشت یازدهم دیماه سی امین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب گفت: هدف از حضور در این مرکز و پاسخگویی بر خط و تلفنی، بررسی و رفع مشکلات مردمی و تسهیل در خدمت‌رسانی می باشد .

وی با تاکید بر اهمیت حضور مدیران در مرکز ارتباط مردمی 122 جهت شنیدن مشکلات مردمی و تلاش بر رفع آن به منظور افزایش سطح رضایتمندی گفت: در هفته های گذشته، در راستای پاسخگویی بر خط مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان از طریق سامانه ارتباط مردمی 122 ، تعدادی از معاونین شرکت و مدیران امور آبفای شهرستان ها به صورت مستقیم از طریق این سامانه با مردم گفتگو کردند که این برنامه تا پایان سال ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات