۱۷ هزار شکایت از شهرداری در ۱۸۸۸

وی همچنین تصریح کرد: وقتی از شفاف شدن شکایات ۱۸۸۸ سخن می‌گوییم، بحث فساد یا تخلفات مالی مطرح نیست، بلکه منظور کاستی‌ها و ضعف‌های عملکردی و فرآیندی شهرداری است که منجر به شکایت و انتقاد شهروندان می‌شود. وی در تشریح مزایای انتشار عمومی پیام‌های ۱۸۸۸ اظهار کرد: در گذشته شهروندان اطلاع نداشتند در محدوده سکونت‌شان چند نفر مثلا درباره تاخیر اتوبوس یا مشکلات زمین ورزشی پیام گذاشته‌اند؛ اما اکنون با انتشار عمومی پیام‌ها افراد می‌توانند به تفکیک مسائل شهری یا مراکز مسوول در شهرداری ببینند چه پیام‌هایی گذاشته می‌شود. عضو شورای شهر تهران در بخش بعدی سخنان خود اظهار کرد: اطلاعات منتشرشده از سامانه ۱۸۸۸ دو بخش دارد؛ بخش اول اکسل‌های ۶‌ماهه (از ۶ ماه اول ۹۶ تا ۶ ماه اول ۹۹) از جزئیات پیام‌های ثبت‌شده در سامانه ۱۸۸۸ است.

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات