افزایش ۶۰ درصدی تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در ۹ ماهه سال ۹۹ / گره  ...

افزایش ۶۰ درصدی تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در ۹ ماهه سال ۹۹ / گره ...

افزایش ۶۰ درصدی تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ در ۹ ماهه سال ۹۹ / گره گشایی از ۹۸ هزار مشکل شهری با پیگیری ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه شاهد آن هستیم که مشارکت شهروندان مشهدی در توسعه و نگهداری شهر به صورت محسوسی افزایش یافته است و اغلب مردم با کنار گذاشتن بی تفاوتی نسبت به مسائل و مشکلات شهری، خود را بیش از پیش در داشتن و ساختن شهری خوب از طریق تماس با ۱۳۷ شریک کرده اند.
وی ادامه داد: در همین راستا، ارتباط های برقرار شده شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ از طریق درگاه های ۱۰ گانه این مرکز، از ۲۳۸ هزار مورد در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ به ۳۸۳ هزار مورد در مدت مشابه سال جاری رسیده است که نشان از افزایش ۶۰ درصدی دارد.
حل مشکل ۸۱ درصد از شهروندان تماس گیرنده با ۱۳۷
رمضانی فرخد افزود: کارشناسان این مرکز، با دیدن آموزش های تخصصی مدیریت شهری، به خوبی توانسته اند پاسخگویی و اقناع سازی ۲۲۹ هزار شهروند را انجام داده و ۱۵۴ هزار درخواست مردمی نیز برای پاسخگویی، به مراجع مربوطه در شهرداری ارسال شده است.
وی عنوان کرد: با پیگیری ۱۳۷ و تلاش همکارانمان در شهرداری، ۹۴ درصد درخواست های مردمی طی ۷۲ ساعت پاسخگویی شده است و در نهایت توانسته ایم در ۹ ماهه نخست سال ۹۹، حدود ۸۱ درصد از درخواست های شهروندی را انجام و باعث گره گشایی از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل ریز و درشت شهری شویم.
نظارت بر ساخت و سازها همچنان در صدر درخواست های شهروندان از شهرداری
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: معرفی خدمات حوزه های مختلف شهرداری، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل اتوبوسرانی و قطار شهری، اعلام زمان حضور مدیران شهری در مرکز ۱۳۷ برای نهضت پاسخگویی مستقیم به تماس های شهروندان و آگاه سازی در خصوص نحوه پیگیری مزاحمت ناشی از آلودگی صوتی ساخت و سازها، مهم ترین موضوعاتی درخواستی شهروندان بوده است که توسط کارشناسان مرکز ۱۳۷ به صورت آنی و در لحظه تماس پاسخگویی شده است.
رمضانی فرخد با بیان این مطلب که بیشترین درخواست های مردمی از سوی ساکنان مناطق دو، سه و ۹ به ۱۳۷ اعلام شده است، اضافه کرد: سازمان های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و حمل و نقل و ترافیک نیز در میان سازمان های شهرداری مشهد، بیشترین تعداد درخواست های مردمی را به خود اختصاص داده اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، مرمت، لکه گیری و روکش آسفالت معابر، رفع سد معبر، مرمت و بهسازی پیاده روها، رسیدگی به آسیب های اجتماعی همچون ساماندهی کارتن خواب ها و متکدیان، جمع آوری زباله، رفع کانون های بیماری زا مانند جمع آوری سگ های ولگرد و پلمب و ساماندهی مشاغل مزاحم، ۱۰ موضوع پردرخواست شهروندان از شهرداری در تماس با ۱۳۷ بوده است که درخواست های این ردیف ها برای پاسخگویی به مراجع مربوط ارسال شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات