جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو به‌صورت مجازی برگزار...

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو به‌صورت مجازی برگزار...

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، درتاریخ 16 دی ماه سال جاری با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری آب ایران ،در این جشنواره مطابق روال سال‌های گذشته، شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه آب، برق و انرژی به ارائه محصولات فناورانه، تجهیزات و دستاوردهای پژوهشی خود خواهند پرداخت .

این جشنواره به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش و با هدف کاربست نتایج تحقیقات در صنعت و فراهم نمودن زمینه‌های تولید محصولات فناورانه در صنعت آب، برق و انرژی، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و محصولات فناورانه، انتقال تجارب در حوزه پژوهش و فناوری، توسط پژوهشگاه نیرو درتاریخ 16 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود .

برگزاری نشست انتقال تجربیات عملیاتی بکارگیری دستاوردهای پژوهشی، رو‌نمایی از پروژه‌های پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در هفته پژوهش و فناوری به صورت پخش زنده، برگزاری نمایشگاه مجازی محصولات فناورانه، برقراری کریدور پژوهش و فناوری، بررسی چالش‌های بهره برداری صنعت آب و برق، راه‌اندازی تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع، برگزاری مجموعه‌ای از نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، از جمله رویدادهای مهم این جشنواره مجازی است .

شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارتاپ‌های علاقه‌مند به ارائه محصولات فناورانه، می‌توانند از طریق نشانی الکترونیکی http://NirooRTFair.nri.ac.ir در این جشنواره ثبت نام کنند. نرم افزار مورد استفاده  برای حضور در این رویداد ابزار (Adobe Connect) می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

منبع خبر

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات