انتشار نسخه جدید اپلیکیشن شهر من

انتشار نسخه جدید اپلیکیشن شهر من

انتشار نسخه جدید اپلیکیشن شهر من

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: با ایجاد تغییرات اساسی در طراحی و ارائه سرویس‌های جدید در اپلیکیشن « شهرمن»، نسخه جدید این نرم‌افزار شهروندی به گونه‌ای ارتقا یافته است که سهولت بیشتری برای استفاده شهروندان داشته باشد و در عین حال، خدمات نوینی به آن افزوده شده است.
وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این اپلیکیشن، گفت: در طراحی نسخه جدید «شهرمن»، از زبان طراحی google material design استفاده شده که با بهره‌گیری از یک ساختار بهینه و استاندارد، امکان تعامل بهتر با مخاطب را فراهم کرده است. در نتیجه، رابط کاربری آن بهبود یافته و شهروندان به آسانی می‌توانند به سرویس‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد در خصوص افزایش سرفصل خدمات در نسخه جدید این نرم‌افزار موبایلی تصریح کرد: «شهرمن» به عنوان یک اپلیکیشن شهروندی قدرتمند، طیف گسترده‌ای از خدمات را در اختیار کاربران می‌گذارد که این سرویس‌ها در نسخه جدید افزایش یافته است. این اپلیکیشن زمینه‌های متنوعی همچون پرداخت کرایه تاکسی، خرید بلیت اتوبوس (BRT)، دوچرخه اشتراکی، کارگران و کارفرمای ساختمانی، خوداظهاری پارک حاشیه ای (آساپ)، چشم شهر و سایر خدمات هوشمند شهری را شامل می‌شود.
رجائیان با تاکید بر اهمیت سهولت استفاده از چنین نرم‌افزارهایی برای عموم افراد جامعه بیان کرد: UI یا همان رابط کاربری در نسخه قبلی، پیچیدگی‌هایی داشت که در برخی موارد استفاده از آن سخت بود و دسترسی به سرویس مورد نظر از طریق منو برای برخی کاربران به سادگی میسر نبود. لذا ضرورت ایجاد تغییراتی در این خصوص احساس می‌شد.
وی در این خصوص ادامه داد: ویژگی‌های گرافیکی و ظاهری در نسخه جدید اپلیکیشن «شهرمن» با استفاده از رنگ‌های استاندارد و طراحی جدید، بهبود یافته و رابط کاربری آن به شکلی طراحی شده است که شهروندان به سادگی می‌توانند سرویس مورد نظر خود را از یک میز کار واحد انتخاب کنند. همچنین نسخه IOS این نرم‌افزار برای بهره گیری فراگیرتر این اپلیکیشن مهیا شده است.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مشهد به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در سطح کشور در حوزه ارائه خدمات هوشمند به شهروندان، زیرساخت‌های گسترده‌ای را به این منظور ایجاد کرده است و اپلیکیشن «شهرمن» یکی از آنها است که انجام بسیاری از امور روزمره شهروندی و فرایندهای مالی شهروندان را به سادگی و بدون مراجعات حضوری، صرفا بر بستر یک نرم‌افزار موبایلی میسر می‌کند. نسخه جدید این اپلیکیشن برای گوشی‌های دارای سیستم عامل ios از طریق استورهای ایرانی سیب‌اپ و اناردونی و برای گوشی‌های اندرویدی نیز از طریق کافه بازار و سایت «شهرمن» در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات