توقیف یک دستگاه پمپ آب غیرمجاز در شهرستان رباط کریم

مدیر امور منابع آب شهرستان رباط کریم از توقیف و جمع آوری یک دستگاه پمپ آب غیر مجاز از بستر رودخانه سیاه آب در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبدالناصرابراهیمی" با اعلام این خبر افزود: با آگاهی و پیگیری گروه گزارش روابط های گشت و بازرسی و تلاش واحد آب های سطحی امور منابع شهرستان های رباط کریم و بهارستان، یک دستگاه پمپ غیرمجاز به ابعاد ۴ اینچ و میزان دبی ۱۶ لیتر در ثانیه، از بستر رودخانه سیاه آب، از توابع شهرستان رباط کریم توقیف شد.

ابراهیمی با بیان اینکه بر اساس قانون توزیع عادلانه آب، نگهداری و استفاده از دستگاه های حفاری و برداشت آب بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت با آن برخورد می شود، تصریح کرد: با توقیف این پمپ غیرمجاز از برداشت غیرمجاز سالیانه ۲۱۷ هزار مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی این امور جلوگیری به عمل آمد.

مدیر امور منابع آب شهرستان رباط کریم در پایان ضمن هشدار به حفاران و بهره برداران غیر مجاز از منابع آب زیرزمینی و سطحی خاطرنشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه ها بدون مجوز و داشتن حق آبه جرم محسوب شده و امور منابع آب این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات