معیشت همکاران و خدمت به شهروندان در سرلوحه کار قرار دارد

معیشت همکاران و خدمت به شهروندان در سرلوحه کار قرار دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در نشست با مدیران مجموعه شهرداری مرکز مازندران ضمن قدردانی از انتخاب و اعتماد احمد حسین زادگان استاندار مازندران و نیز تشکر از کارکنان مجموعه شهرداری که طی چند ماه گذشته لحظه ای از خدمت رسانی غافل نبوده اند گفت: از امروز با آرامش و به دور از هرگونه حواشی خدمت رسانی به شهروندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید


وی افزود:تکمیل پروژه های نیمه کاره فاز سوم ابن شهرآشوب و پروژه پل تا پل و نیروگاه زباله سوز در دستور کار قرار گرفته و معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی گزارشی از پیشرفت این پروژه ها تا به امروز ارائه نماید.

مرادی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و ادامه داد: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع در زمینه اجرای دستورالعمل پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا نظارت داشته و اجرای آن در مجموعه شهرداری ساری بصورت دقیق عملیاتی شود.

سرپرست شهرداری ساری اظهار داشت:هماهنگی و پیگیری تعیین تکلیف نیروهای شرکتی نیز در دستور کار این معاونت قرار گیرد و 1000 نفر نیروی شرکتی که مطالبات آنان طی ماه اخیر پرداخت نشده است در اولویت قرار بگیرد و مطالبه همکاران شرکتی، پرداخت شود.

وی تصریح کرد: واحد جدیدی در معاونت توسعه مدیریت و منابع جهت پیگیری امورات نیروهای شرکتی تشکیل خواهد شد.

مرادی تاکید کرد: حقوق و مزایای کارکنان قبل از مدیران و معاونان پرداخت شود و پیگیر پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری نیز خواهیم بود.

وی افزود: جلسات تبیین بودجه سال 1400 شهرداری بصورت منظم و مستمر برگزار شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن جهت تصویب به استانداری ارائه دهیم.

سرپرست شهرداری ساری تصریح کرد: شهرداری های مناطق سه گانه نسبت به بهسازی معابر و آسفالت خیابان ها، نظافت سطح شهر برنامه ریزی دقیق داشته و اجرایی نمایند.

مرادی تاکید کرد:قوانین و ضوابط در کلیه امور اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات