از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید

از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری صبح امروز، ۱۹ دی ماه طی دیداری با آیت الله لائینی خواستار دریافت رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران شد.


آیت الله لائینی در این دیدار و خطاب به سرپرست شهرداری ساری ضمن اشاره به این امر که شما به آسیب های حوزه شهرداری واقف هستید گفت: سعی کنید خودتان وارد این آسیب ها نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فساد ها، اصلاح لازم را انجام دهید.
نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران در ادامه افزود : یکی از مواردی که انسانها را به خطا و اشتباه می برد سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید کارش را برسید و ملاحظات سیاسی، سلایق سیاسی و احزاب سیاسی را خیلی اجازه ظهور و بروز ندهید.

آیت الله لائینی ضمن تأکید بر لزوم استقلال در کار از جانب سرپرست شهرداری، گفت :از مشاورین عاقل و مصلحت اندیش استفاده کنید. ضمنا بیت المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت المال نداشته باشید.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تاکید بر جلب حمایت همه گروهها و اصناف و اقشار از جانب شهرداری خواستار حمایت همه صنوف و اقشار از مجموعه شهرداری شد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان ضمن توصیه به طرد عناصر چاپلوس و متملق گفت: به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می کنند بها دهید و از آنها استقبال کنید.

وی افزود: خوشبختانه آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع ۸ شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد شوید و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات