آتش‌نشانی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است/  ...

آتش‌نشانی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است/ ...

آتش‌نشانی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است/ شهروندان با اهمیت سیستم‌های کنترلی آتش‌نشانی بیشتر آشنا شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید از سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد با بیان اینکه شغل آتش‌نشانی شغلی است که افراد برای ایمنی و صیانت از مال و جان مردم، از جان و سلامتی خود مایه می‌گذارند، اظهارکرد: آتش‌نشانی کار کاملا متفاوت و پرریسک و درعین حال ارزشمند بوده که مورد نیاز جامعه است.

وی افزود: با توجه به پیشینه‌ای که از سال 78 نسبت به سازمان آتش‌نشانی دارم، امروز و پس از 21 سال این سازمان جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است؛ به‌نحوی که نظارت‌ها و پیش‌گیری‌ها از مرحله صدور پروانه و ساخت و پایانکار انجام می‌شود تا از وقوع حادثه و اتفاقات پیش‌گیری کرد.

نوروزی با بیان اینکه کار بسیار خوبی در حال انجام است، گفت: ارتباط با مردم را باید سهل کنیم و شهروندان بیش از پیش با اهمیت سیستم‌های کنترلی در صدور پروانه و پایانکار، بواسطه سیستمی کردن آنها، آشنا شوند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد تصریح کرد: افراد باید به خوبی بدانند که الزامات آتش‌نشانی در ساخت‌وسازها چگونه است و اجرای آنها بخاطر تامین ایمنی و سلامت خودشان و پیشگیری از خسارات و حوادثی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات