شهرداری منطقه یک توانسته سطح مطلوبی از پاسخگویی ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدهادی مهدینیا در جریان برگزاری کمیته نظارتی در منطقه یک شهرداری مشهد گفت: تا پیش از شیوع بیماری کرونا عمده درخواستها و مطالبات مردمی مطرح شده در کمیته نظارتی این منطقه به مسائل شهرسازی و ضوابط شهری و به ویژه امور ساخت و ساز مربوط می شد. اما هم زمان با آغاز دوره سخت اقتصادی مواجهه با کرونا و قرنطینه و مسائل متاثر از آن، در حال حاضر شاهد مطرح شدن پرونده هایی در کمیته هستیم که بنا به درخواست صاحبان کسبوکارهای آسیب دیده از کرونا و مبنی بر تخفیف و یا درخواست معافیت از حقوق و عوارض شهری است.
وی افزود: طبیعتاً شرایط سخت کرونایی به بسیاری از اقشار جامعه و کسب و کارها فشارهایی وارد کرده و کسب و کارهایی که در مواجهه بیشتر با شرایط بیماری بودهاند آسیب بیشتری دیده اند، لذا مدیریت شهری مشهد تمام توان خود را برای حمایت بیشتر از این کسب و کارها به خرج خواهد داد.
مهدی نیا خاطرنشان کرد: در منطقه یک مشهد با توجه به اینکه عموم شهروندان ساکن در این منطقه منطقه آگاهی و تسلط بیشتری به قوانین و ضوابط شهری دارند مشکلات کمتری در باب مواجهه با ضوابط شهرداری وجود داشته و درخواستهای مردمی به کمیته نظارتی و شهرداری نیز دارای سطح کارشناسی شده تر و قانونمندتری بوده است.
وی افزود: با این وجود شهرداری منطقه یک نیز توانسته سطح مطلوبی از مواجهه و پاسخگویی به درخواستهای شهروندان را ارائه دهد که جای تقدیر و تشکر است.
نظرات