همه در شهر برای عمران و آبادانی شهر و افزایش رفاه  ...

همه در شهر برای عمران و آبادانی شهر و افزایش رفاه ...

همه برای عمران و آبادانی شهر و افزایش رفاه حال مردم متحد هستیم/ عزم و اراده جدی در ساخت قطارشهری می‌بینیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی دسترسی‌های جانبی و معماری و تاسیسات ایستگاه پایانه امام‌رضا(ع) خط ۳ قطارشهری مشهد، با بیان اینکه قدرت برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و پیگیری در پروژه‌های قطارشهری مشهد طی سال‌های گذشته قابل تحسین بوده است، اظهارکرد: از تمام مهندسین، متخصصان، کارگران شریف و پیمانکاران زحمتکش پروژه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه از اتحاد حاکم بر بخش‎‌های مختلف شهر مشهد برای پیشرفت شهر سخت گفت و افزود: ممکن است در شیوه‌های رسیدن به اهداف و توسعه شهر سلایق متفاوتی وجود داشته باشد ولی در دستیابی به اهداف و افزایش رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوا و ترافیک و گسترش شبکه‌های حمل‌ونقل همه متحد هستند و تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم؛ با مردم همراه خواهیم بود تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

موحدی‌زاده با اشاره به طول 28 کیلومتری خط 3 قطارشهری مشهد که شمال‌غرب مشهد را به جنوب‌شرق متصل می‌کند، گفت: در این خط 24 ایستگاه پیش‌بینی شده و قلب خط 3 نیز همین حدفاصل میدان شهدا تا حرم مطهر و پایانه مسافربری است چراکه در قسمت مرکزی شهر واقع شده و تسهیل‌کننده دسترسی خطوط 1 و 2 به حرم مطهر رضوی است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه عزم و اراده جدی در ساخت قطارشهری می‌بینیم و خادمان مردم در این زمینه دلسوزانه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که علیرغم همه گرفتاری‌ها و تنگناهای مالی دولت، موتور توسعه شهر با قوت درحال فعالیت است.

موحدی‌زاده افزود: اگر بتوانیم 1000 میلیاردتومان اعتبار را برای خط 3 تامین کنیم، می‌توان حدفاصل حرم مطهر تا پایانه مسافربری را در نیمه نخست سال 1400 بهره‌برداری کرد، گفت: در عین‌حال هنوز هم این هدف دور از دسترس نیست و این قسمت میتواند سال آینده، نیمه اول یا دوم به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان اظهارکرد: امیدواریم این هدف در سال آینده محقق شود و به تمام متخصصانی که این پروژه‌های سنگین را اجرا می‌کنند و مایه افتخار و اعتبار شهر است، خداقوت می‌گوییم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات