در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا مطرح شد: اهمیت رسانه ها در انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری

در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا مطرح شد: اهمیت رسانه ها در انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری

در کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا مطرح شد: اهمیت رسانه ها در انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی در یکصد و هفتاد و دومین جلسه افزایش اعتبار روابط عمومی شهرداری رشت را بررسی کردند.
حجت جذب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه افزایش اعتبار روابط عمومی شهرداری رشت تصریح نمود: رسانه‌ها در انعکاس و نشر اقدامات مجموعه مدیریت شهری بسیار موثر است. روابط عمومی شهرداری باید پرداختی های خود به رسانه ها را با سازماندهی بهتر و معقولانه انجام دهد.
سرپرست ارتباطات و اموربین الملل شهرداری رشت با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در بازتاب عملکرد شهرداری افزود: در سال 99 مبلغ 265 میلیون برای پرداخت به رسانه ها که بخشی از آن مربوط به آگهی مناقصه است پرداخت شد و در حال حاضر در این ردیف بودجه با کسری مواجه هستیم. در همین راستا درخواست افزایش اعتبار به مبلغ 500 میلیون تومان به شورای شهر ارایه شد.
مرتضی عاطفی با اشاره به شرایط جوی در فصل زمستان و احتمال بارش های شدید بیان نمود: از آنجایی که معمولا در پایان سال حجم مناقصات افزایش خواهد داشت و همچنین شرایط فصل زمستان و احتمال بارش ها در این فصل، نیاز به همراهی رسانه ها در انعکاس عملکرد بیشتر است.
وی از برنامه های روابط عمومی برای ایجاد فضایی عادلانه در مواجه با رسانه ها خبر داد و بیان نمود: برای ایجاد یک فضای عادلانه و حرفه ای با رسانه ها، نرم افزاری در جهت رصد اخبار مربوط به شهرداری تهیه شد و همچنین در راستای همین رویکرد، میزان بازدید پایگاه های خبری بر اساس سایت الکسا رتبه بندی می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با تاکید بر پرداخت نظام مند به رسانه ها گفت: رسانه ها ابزاری بسیار با اهمیت در استان گیلان هستند و این اثرگذاری نیز با نگاهی به گذشته مشهود است. تلاش های مدیریت شهری با استفاده از رسانه ها به سمع و نظر شهروندان می رسد به همین جهت رسانه ها برای مدیرت شهری اهمیت بسیاری دارند. در گذشته برای سازماندهی ارتباط با رسانه ها زحماتی کشیده شد اما در نهایت ناقص ماند.
فاطمه شیرزاد با اشاره به اهمیت آموزش و به روز بودن در بین پرسنل روابط عمومی تصریح نمود: هر چند در چند وقت اخیر کارشناسان توانمندی در روابط عمومی به کارگرفته شد اما برای تقویت رسانه مدیریت شهری باید کارشناسان روابط عمومی را با آموزش های مداوم پشتیبانی کرد. و این تقویت رسانه مدیریت شهری در راستای استقلال مدیریت شهری است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات