اقدامات مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، همواره منشا خیر و برکت برای تبریز است

اقدامات مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، همواره منشا خیر و برکت برای تبریز است

به گزارش شهریار، در دیدار صمیمانه اعضای مجمع خانواده معظم شهدا که در محل دفتر مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ائل گولی صورت گرفت، اعضای این مجمع ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های مدیرعامل سازمان تصریح کردند: دکتر مسعودبرزگر جلالی در طول خدمت مدیریتی خود در شهرتبریز، در هر رتبه و موقعیتی که قرار گرفته اند، منشا خیر و برکت و افتخار برای تبریز بوده اند و ما وظیفه خود میدانیم بدین وسیله از این تلاشها سپاسگزاری کنیم.

اعضای این مجمع همچنین در خصوص حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی نیز گفتند: ساخت و نصب پیکره شهدا و سرداران دفاع مقدس در اقصی نقاط شهر به ویژه ساخت و نصب سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید مهدی باکری در مجموعه تاریخی، فرهنگی ائل گولی، از جمله اقدامات ارزشمندی است که در این خصوص صورت گرفته است.

در ادامه این دیدار، اعضای مجمع با اشاره به برنامه ها و طرح های اجرایی سازمان در حوزه فضای سبز، خاطرنشان کردند: ایجاد پارک های متعدد در سطح شهر و اجرای طرح های بدیع و نو در گلکاری های نوروزی در بهار امسال بسیار قابل توجه است که همگی در نتیجه مدیریت، درایت و برنامه ریزی برزگر جلالی مقدور شده است.

در این دیدار، اعضای مجمع خانواده معظم شهدای تبریز نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه زیباسازی شهری و فضای سبز تبریز مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات