فضاسازی شهری در ساری بمناسبت دهه مبارک فجر

فضاسازی شهری در ساری بمناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری ، جلسه ستاد استقبال از دهه فجر 99 با حضور شهرداران مناطق ، مدیر ارتباطات و امور بین الملل و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برگزار شد.

در این نشست  مقرر شد،  توجه به در پیش بودن چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر  انقلاب اسلامی ، شهرداری های مناطق سه گانه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با تعامل و هم فکری ، مرکز مازندران را برای استقبال از ایام الله دهه فجر آماده کنند.

فضا سازی مناسب ،آذین بندی معابر و نصب پلاکاردهای مناسبتی و ریسه های رنگی و زیبا سازی منظر شهری از جمله  اقداماتی است که شهرداری ساری به مناسبت دهه مبارک فجر در دستور کار قرار خواهد داد.

در این نشست تاکید شد تا کلیه فعالیت های در نظر گرفته شده با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و توانمندی های کارکنان مجموعه شهرداری اجرایی شود.

گفتنی است، دومین نشست استقبال از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، مسئولان زیباسازی مناطق سه گانه و نمایندگان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی  شهرداری و پایگاه مقاومت شهدای شهرداری نیزبرگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات