از اجرای مسابقات مجازی و توزیع بسته معیشتی تا اکران های ویژه

از اجرای مسابقات مجازی و توزیع بسته معیشتی تا اکران های ویژه

از اجرای مسابقات مجازی و توزیع بسته معیشتی تا اکران های ویژه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ۱۰ عنوان برنامه ویژه ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که بیشتر این برنامه ‌ها در قالب فضای مجازی و اهدای بسته ‌های معیشتی به خانواده‌ های کم‌ برخوردار خواهد بود.
مسابقه کتابخوانی مجازی توسط فرهنگسرای نصرت، ویژه برنامه سوگواری ایام فاطمیه در فضای مجازی همراه با فضاسازی محیطی توسط فرهنگسرای انقلاب اسلامی و ادارات فرهنگی و اجتماعی مناطق ۱۳گانه اجرا می ‌شود.
برمبنای این گزارش، ویژه برنامه ‌های دهه فاطمیه در فضای مجازی توسط فرهنگسرای امت و الهیه، برنامه «در سوگ یاس» در فرهنگسرای حجاب، «لاله‌های فاطمی» در فرهنگسرای نصرت، «یاس نبی» توسط فرهنگسرای بهرمان و ویژه برنامه «سیره فاطمی» در فرهنگسرای انتظار به صورت مجازی اجرا خواهد شد.
جشنواره شعر و داستان پاتوق آفتاب در محله چهارچشمه در منطقه ۹ نیز ویژه این ایام تدارک دیده شده که به صورت مجازی برگزار می ‌شود. همچنین تعدادی بسته معیشتی در محله گلدیس واقع در منطقه ۹ برای توزیع میان خانواده‌ های کم‌ برخوردار آماده و توزیع خواهد شد.
شایان ذکر است که به دلیل محدودیت‌ های حاکم ناشی از شیوع کرونا، بیشتر برنامه‌ ها در قالب فضای مجازی و بسته‌ های حمایتی و معیشتی برای خانواده‌ های کم ‌برخوردار اجرا خواهد شد.
از دیگر اقداماتی که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد صورت گرفته است شامل فضاسازی و اکران ۱۷۸ استرابورد، ۱۲۸ بیلبورد، ۶ تلویزیون شهری، تابلوهای الکترونیک و ۹فضاآرایی در ایستگاه های قطار شهری به همراه چاپ ۱۲ هزار پوستر است.
همچنین در سوگواره نگین شکسته ۵۱ استرابورد و سه تلویزیون شهری اکران شده است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات