دستیابی کشور به دانش‌ تخصصی تولید شیرآلات و اتصالات در صنعت آب

دستیابی کشور به دانش‌ تخصصی تولید شیرآلات و اتصالات در صنعت آب

"ابوالفضل نصیرزاده" مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده شیرآلات و اتصالات در صنعت آب کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، اظهار کرد: این شرکت از سال ۶۹ توسط یک سرمایه‌گذار داخلی بنیان‌گذاری شد. محصولات تولیدی این شرکت، انواع شیرآلات و اتصالات در صنعت آب کشور است که کامل‌ترین سبد محصول در این صنعت را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: در این شرکت به‌غیر از تولید نهراب چدنی و فولادی امکان تولید شیرهایی در سایز دو اینچ ۵۰ میلی‌‌متر تا سایز سه هزار میلی‌متر را داریم.

این تولیدکننده شیر‌آلات و تاسیسات آب با بیان اینکه این شرکت حدود ۳۰ سال در این زمینه سابقه دارد، افزود: محصولات این شرکت در عمده پروژه‌های کشور استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط تحریم باعث کم‌شدن صادرات شیرآلات و تاسیسات شده است، گفت: قبلا به کشور‌های آلمان، ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، ونزوئلا، کوبا و کشورهای مختلف حوزه خزر و خلیج فارس صادرات داشتیم، اما امسال با مشکلات ایجاد شده از طریق شرکت‌های دیگر اقدام به صادرات می‌کنیم.

مدیرعامل این شرکت تولیدکننده یادآور شد: ما تولیدکنندگان داخلی شیرآلات و اتصالات در صنعت آب صددرصد خودکفا هستیم و هیچگونه نیازی به واردات در این صنعت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مواد اولیه تمامی محصولات در داخل ایران است، گفت: مجموعه تولیدکنندگان شیرآلات کشور صد درصد نیاز شیرآلات و اتصالات کشور را تامین می‌کند.

نصیرزاده در پایان با اشاره به نمایشگاه بین المللی امسال اظهار کرد: معتقدم نیازی به برگزاری هر ساله نمایشگاه صنعت آب نیست، چرا که هر آنچه باید تولید شده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات