تولیدکننده ۸۰ درصد نیاز بازار در زمینه کابل‌های درون چاهی هستیم

تولیدکننده ۸۰ درصد نیاز بازار در زمینه کابل‌های درون چاهی هستیم

"علی درگاهی" مدیر تحقیق و توسعه یک شرکت تولیدکننده سیم و کابل در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با بیان اینکه این شرکت تولید کننده سیم و کابل در محدوده لوولتژ است، اظهار کرد: این شرکت کابل‌های پاور، کابل‌های ابزار دقیق، کنترل و هر آنچه که در این محدوده بر اساس استاندارهای موجود امکان ایجاد دارد را تولید و عرضه می‌کند.

وی اضافه کرد: این شرکت تنها تولید‌کننده کابل‌های ویژه استفاده در چاه‌های آب شرب است؛ کابلی که با برند swr شناخته شده و هم‌اکنون ۸۰ درصد چاه‌های سطح کشور تحت پوشش این محصول قرار دارند.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت تولیدکننده سیم و کابل ادامه داد: در زمینه کابل‌های درون چاهی حدود ۸۰ درصد نیاز بازار مصرف را که به صورت تخصصی مربوط به شرکت‌های آب و فاضلاب است را تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه این شرکت ظرفیت نامی حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن دارد، گفت: با این حجم تولید، این شرکت حدود ۷۰  درصد ظرفیت نامی(اسمی) را کار می‌کند که با توجه به پروژه‌هایی که داریم، در صنعت برق با شرکت‌های توزیع و انتقال برق همکاری داشته و بین ۲۰ تا ۳۰ درصد نیاز این شرکت‌ها را تامین می‌کند.

درگاهی عنوان کرد: حجم صادرات تا قبل از دو سال اخیر، حدود ۱۰ درصد تولید شرکت بود، اما پس از آن با توجه به محدودیت‌ها، صادرات محصولات شرکت به صورت غیرمستقیم انجام می‌شود.

وی در خاتمه با اشاره به مشکلات موجود گفت: مشکل اساسی ما مسائلی است که به جهت تحریم‌ها در بحث صادرات و تامین مواد اولیه که از خارج وارد می‌شود، اتفاق افتاده است. اگر این مشکل‌ها وجود نداشته باشد، قطعا با توجه به این‌که عمده مواد اولیه در ایران تهیه می‌شود، دیگر مشکل عمده‌ای نخواهیم داشت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات